När du har gjort din beställning skickas en orderbekräftelse till Dig via e-post. Kontrollera att samtliga uppgifter är riktiga och meddela oss snarast om du upptäcker något fel så vi kan stoppa ordern innan den tillverkas.
Om du inte fått en bekräftelse inom 24 timmar har Din beställning inte registrerats. Kontakta oss eller gör en ny beställning och var noga med att du fyller i en giltig e-postadress.
KÖPEAVTAL: Du måste vara myndig (minst 18 år) för att beställa varor.
Vi erbjuder flera olika betalningsalternativ för att säkerställa att din köpupplevelse är smidig och trygg. Alternativen innefattar kortbetalning, betalning via Klarna och faktura.
Leverans sker till den adress du anger vid beställningen. Vi arbetar för att behandla din beställning så snabbt som möjligt, och du får alltid information om när din order förväntas ankomma.
Kontakta oss vid upphämtning för överenskommelse av tid.
Vi kan även erbjuda fri leverans inom Åhus (se karta under frakt)
Vi följer lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets rekommendationer. Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar från det att varan mottagits (gäller ej vid specialbeställda varor). Du betalar själv returfrakten. För återbetalning - ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.
Vi behöver ditt samtycke för att kunna hämta översättningarna
Vi använder en tredjepartstjänst för att översätta innehållet på webbplatsen, vilken kan samla in uppgifter om dina aktiviteter. Läs informationen i integritetspolicyn och godkänn tjänsten för att hämta översättningarna.